دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام تک آس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 اسفند 1394
بازدید : 67
نویسنده : admin

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام تک آس با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : سعید آسایش تنظیم میکس و مستر : آراز محمد

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام تک آس

Download New Music Saeed AsayeshTake As

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام تک آس

متن آهنگ سعید آسایش بنام تک آس

عاشقتم دیونتم خیلی عزیزم یه شب تو پیش من بیا که من مریضم

حرفایه تو مغز منو شسته عزیزم هر چی بخوام ازم دیگه به پات میریزم

حالا اون تن داغتو میخوام چشمایه نازتو میخوام موهای بازتو میخوام

تو بازی عشق تک آستو میخوام آره تک آستو میخوام

خواهشه خواهشه نزار دلم تنها بشه خوشگلی مثل تو باز محاله پیدا بشه

این خواهشه خواهشه نزار دلم تنها بشه خوشگلی مثل تو باز محاله پیدا بشه

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

عاشقتم دیونتم خیلی عزیزم یه شب تو پیش من بیا که من مریضم

حرفایه تو مغز منو شسته عزیزم هر چی بخوام ازم دیگه به پات میریزم

حالا اون تن داغتو میخوام چشمایه نازتو میخوام موهای بازتو میخوام

تو بازی عشق تک آستو میخوام آره تک آستو میخوام

خواهشه خواهشه نزار دلم تنها بشه خوشگلی مثل تو باز محاله پیدا بشه

این خواهشه خواهشه نزار دلم تنها بشه خوشگلی مثل تو باز محاله پیدا بشه

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

عاشقتم دیونتم خیلی عزیزم یه شب تو پیش من بیا که من مریضم

حرفایه تو مغز منو شسته عزیزم هر چی بخوام ازم دیگه به پات میریزم

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

آره عشق همینه همیشه در کمینه عشق بهترین حسه رویه زمینه

عاشقتم دیونتم خیلی عزیزم یه شب تو پیش من بیا که من مریضم

حرفایه تو مغز منو شسته عزیزم هر چی بخوام ازم دیگه به پات میریزم

TELECHANEL



کانال کافه متن وعکس عاشقانه


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه ی متن وعکس عاشقانه و آدرس textcoffee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 7180
تعداد مطالب : 690
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com